مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:252021-02-27ورزشي

لیگ برتر فوتسال| خط و نشان گیتی پسند برای رقبا با پیروزی پرگل مقابل اهورای بهبان


تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف اهورای بهبهان رفت که در پایان این دیدار این گیتی پسند بود که تواسنت با نتیجه پرگل حریف خود را از پیش روی بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری 3 دیدار در گروه الف پیگیری شد که در یکی از این بازی ها تیم گیتی پسند اصفهان  به مصاف اهورا ی بهبان رفت.

بازی با فشار بی امان بازیکنان گیتی پسند روی دروازه اهورای بهبهان آغاز شد که در همان ابتدای کار روی یک پاس در عمق  قدرت بهادری با یک شوت از پشت محوطه جریمه توپ را وارد دروازه حریف کرد و بلافاصله پس از آغاز بازی این سعیداحمدعباسی بود که  توانست گل دوم بازی و گیتی پسند را به ثمر برساند.

پس از به ثمر رسیدن این دوگل، باز هم این گیتی پسند بود که حملات خود روی دروازه اهورا را ادامه داد که با واکنش های فخری دروازه بان اهورا این حملات راه به جایی نبرد.

در یک ضد حمله تیم گیتی پسند این قدرت بهادری بود که سعی داشت با یک ضربه قیچی دروازه اهورا را برای بار سوم باز کند که بازهم با واکنش فخری دروازه بان اهورا رو به رو شد.

در یکی از حملات تیم گیتی پسند روی پاسکاری دقیق بازیکنان این تیم، این وحید شفیعی بود که توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتسال| خط و نشان گیتی پسند برای رقبا با پیروزی پرگل مقابل اهورای بهبان

لیگ برتر فوتسال| خط و نشان گیتی پسند برای رقبا با پیروزی پرگل مقابل اهورای بهبان